Barbamama.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Conny

Reacties

Reacties

Sonja

Hoi Conny!
Wat leuk dat we alles kunnen volgen, ik meld me nu al aan als trouwe lezer! Ik hoop dat je het heel leuk, mooi, goed en vooral gezellig gaat hebben. Heel veel plezier en een goede (veilige) reis gewenst.
Groetjes Sonja

Netty

Lieve vriendin,

Super stoer dat je dit avontuur aangaat !

Ik hoop dat je een geweldige tijd hebt en alleen maar mooie, leuke, positieve en onvergetelijke ervaringen opdoet.
Na al je onvermoeibare inspanningen om je project succesvol te maken met heel veel creatieve en leuke ideeën en daarbij ook nog eens veel geld te hebben ingezameld , hoop ik echt dat deze reis een prachtige volle sappige kers op je al hele waardevolle taart gaat worden.
Ik denk dat de kindjes daar een feestje gaan hebben van drie weken en daarbij nog wat leren ook, en dat ze die gekke Conny uit Nederland nooit meer zullen vergeten :-)

Heel veel succes en vooral veel plezier en super leuk om nu ook met je mee te reizen via je reislog !

Dikke kus
Netty

Merle

Lieve Con,

Super dat we jouw avontuur zo kunnen volgen. We zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's. Heel, heel, heel veel plezier en succes met alle kindjes daar. Dikke kus van ons

Linde

Lieve Con,

Wij willen de verhalen van barbamama heel graag lezen. Wij gaan je volgen, en zijn benieuwd naar alle foto's en reisverslagen. Je zal zeker een goede bijdrage kunnen leveren daar bij de kinderen. Daarna nog lekker die lang verwachte reis door Indonesië. Liefs van ons. X

Linda

He meis,

Je reis is nu begonnen en op dit moment "hang" je ergens in de lucht. Het begin van je avontuur!!! Love is in the air, onderweg naar de kinderen, maar ook naar jou. Geniet volop en ik ben beniuwd naar je verhalen. Dikke kus en knuffel

Peter & Eugenie

Superstoere Con!

Echt zo stoer van jou dat jij dit gaat doen! De kindjes zullen je daar zeker dankbaar voor zijn. Het zal zeker niet alleen leerzaam zijn voor hen, ook voor jou!
Gelukkig kunnen we je goed volgen, wat we ook zeker zullen gaan doen!
Tot hoors........

Dikke knuffel en kus

Linda

Heerlijk om wat te lezen over je vlucht en dat je veilig bent aangekomen. Ondanks de vermoeiende reis zou ik me zo willen aansluiten bij je. Al was het maar om je heimwee een beetje weg te nemen. Tenslotte ben ik ook een Simon, weliswaar van een andere volume, maar toch.......! Ik kijk uit naar je volgende verhaal kus en knuf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active