Barbamama.reismee.nl

Aan alle het goede komt een eind...

Zojuist na 5 weken mijn koffers weer in gepakt. Helemaal vol gestopt met fijne herinneringen aan Bali en aan zijn vriendelijke bewoners. En dan vooral aan de kinderen van de Kedawatan school in Ubud die hopelijk blij verrast zullen zijn met hun nieuwe en schone toiletten waar ze vandaag met bouwen gaan beginnen! Maar zeker ook aan mijn lieve nieuwe Balinese familie waar ik me zo welkom heb gevoeld en een fijne tijd heb doorgebracht. En aan alle bijzondere vrijwilligers van over de hele wereld die ik tijdens mijn project heb leren kennen. De behulpzame mensen van Green Lions die altijd klaar stonden voor hand en spandiensten, transport, vertalen of gewoon voor een praatje of een geintje. Aan café Vespa met z'n shotjes of wheatgrass en zeker ook aan Kopi Desa waar we zoveel avondjes met plezier hebben doorgebracht luisterend naar Leo en zijn gitaarmuziek. Maar..... Bovenal aan The best Honeymoon ever <3 Waarin we brutale apen van ons af hebben moeten slaan. Samen de zon zagen opkomen over zee bij Lovina. In een sprookjesachtige sfeer hele scholen dolfijnen aan ons voorbij zagen zwemmen. Waar we gedanst hebben in de Sekumpul onder de waterval en gefietst hebben op Gili T. In het pikkedonker waar de weg weg was! Waar we met onze blote voeten in het zand onder de sterrenhemel op het strand van Jimbaran kilo 's vers gevangen vis gegeten hebben. En waarin ik ein-de-lijk een keertje onze competitie hartenjagen, die we over de hele wereld spelen, heb gewonnen aan het zwembad in Nusa Dua. Mijn koffers hebben zeker weten overgewicht!! Those memories last a life time....

Reacties

Reacties

Mli

Ah heerlijk hoor! Mooie afsluiter. Goede vlucht en tot zondag!

Linda

Heeeeerlijk romantisch!!!! EEn goede vlucht en wel thuis!

Kus

Eugenie

Wat een indrukken allemaal, toch! En wat een mooie huwelijksreis......zucht!:-)
Een hele goede terugreis....Peter en ik wachten jullie met smart op....op Schiphol!!! Yeah......xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active